2012. február 7., kedd

Szünet

Hejhó, úgy gondoltam, hogy beugrom egy pillanatra, bár egyelőre csak azért, hogy életjelet adjak. Ennél a blognál úgy gondoltam, hogy folyamatosan fogom vezetni a tanulmányaimmal, csak az a baj, hogy ez a dolog az első félév vége felé jutott eszembe. Azóta már túl vagyok az első vizsgaidőszakomon is, ami eléggé vegyes szájízzel telt. A blogot természetesen folytatni fogom, bár kicsi érdekes lesz a felépítése és a tempója, tekintve, hogy fél évvel le vagyok maradva a vezetésével. Minden esetre ez most arra is nagyon jó nekem, hogy kicsit visszarázódjak a tanulós, programozós egyetemi életvitelembe. Nem is nagyon húznám tovább a szót, ugyanis már hajnali 2 körül jár az idő és én meg már eléggé hulla vagyok. Ami jönni fog...a C++ vonal menni fog továbbra is, ugyanis a suliban még mindig ezt fogjuk venni. Viszont igyekezni fogok nagyon gyorsan ledarálni itt az előző féléves anyagot, majd minden előadás/gyakorlat után megdobni titeket egy szép, zsíros bejegyzéssel. Így nagyjából azt fogjátok tudni, amit nekem leadnak az egyetemen. A második félévben már kicsit izgalmasabb lesz a  progtéma, jönnek a grafikus mókák, egyszerűbb játékokat is kell majd csinálni és mesterséges intelligenciát programozni. Biztos nagyon mókás lesz, amiből szerencsére ti sem fogtok kimaradni. Ami C++ mellett még várható lesz...csütörtökönként nem lesznek óráim, így úgy gondoltam, hogy minden csütörtökön előveszek majd valamit, ami nem törzsanyag a sulimban. Egyelőre valami webes prognyelven gondolkodom, igazából a PHP-be már bele is kezdtem, szóval arról tudnék írni. Ezen kívül érdekel még a java egyik aranyossága, ami a play framework névre hallgat. Ezeken kívül, ami jöhet még...fizika, méréstechnika. Igazából lesz menedzsmentem is, de arról nem hiszem, hogy fogok írni, annál már annak is örülni fogok, ha túlélem. Nagyjából ez lenne a terv, remélem sikerül tartanom magam hozzá. A következő bejegyzésben pedig jönnek a vezérlési szerkezetek, először a ciklusok, majd az elágazások. Legyetek jók és ne vegyetek példát rólam, vagyis tanuljatok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése